Co když něco chybí?

8. listopadu 2014 v 22:33 | Myra43 |  Blender
OpenStreetMap je sice dobrý projekt se spoustou zaujatých dobrovolníků (zdravím Krakena), přesto se může stát, že se někde najdou bílá místa právě tam, kde by podle všeho měla vést trať RZ. Podle mého názoru je v takovém případě jednodušší namísto přímé editace na serveru OSM upravit všechno až v Blenderu. Pomůže nám při tom screen z Google maps, nebo z map Seznamu, který načteme do Blenderu jako plane. Nové úseky pak tvoříme v režimu bodů překlenutím dvou již existujících a vybraných bodů (F), vzniklou hranu podle potřeby rozdělíme (W, Subdivide) a nové body přemístíme (G) podle mapky (nové úseky jsou ty vybrané).
Import a zpracování HGT už pak probíhá jako vždy a tak to po pár minutách může vypadat asi takto...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lukáš Lukáš | 14. listopadu 2014 v 16:13 | Reagovat

Ahoj myro jak pokračuje BX ? :-) už je to pár let :-)

2 Myra43 Myra43 | 15. listopadu 2014 v 15:13 | Reagovat

Asakra, toto uběhlo... Budu ho muset oprášit, už toho moc nechybí.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama