Export - poprava

17. července 2008 v 8:39 | Myra43 |  RBR - edit
Jestliže máme model připravený, můžeme zkusit první export. Asi nejednodušší je zkopírovat celou složku s originál autem z RBR a přejmenovat ji i soubory v ní podle názvu nového auta. Pak nahradíme původní textury ve složce "textures" těmi novými (také přejmenovanými) a zazálohujeme obsah souborů ...car.ini a ...car_shaders.ini ( zde ...car znamená opět název nového vozu). V Zm2 otevřený model vyexportujeme ve formátu SGC do této nové složky a povolíme přepsání ini souborů (zatržená volba rewrite ini). pokud bychom chtěli takto vytvořený model vyzkoušet, asi by to nevypadalo moc k světu... Zm2 totiž ini soubory nevytvoří zcela správně, navíc nevypíše ani správnou cestu k texturám. Začíná boj:
  1. ...car.ini
    - u všech kol opravíme poslední čtyři řádky, aby vypadaly takto:

    FaceBlock0_Material=external dynamic::tire
    FaceBlock0_Shader=CarTire
    FaceBlock1_Material=external dynamic::tire
    FaceBlock1_Shader=CarRim

    jinak budou kola "ušmudlaná". Jestliže objekty kol neobsahují dvě různé ID, zkusíme pro ceké kolo FaceBlock0_Shader=CarColor nebo CarTexture, ale je to nouzovka.

    - u light_brake doplníme ve SwitchBox pozici (brake_lb a brake_rb)

    - u light_reverse obdobně, pokud to tam není

    - u všech e_ ... a i_... objektů lze dosáhnout, že nebudou ve hře viditelné změnou Switch=false na Switch=true

    - v případě nejasností se orientujeme záložním ini souborem, musíme ale počítat s tím, že názvy objektů nemusí souhlasit.

  2. ...car_shaders.ini
    - doplníme definici texture setů (...car je opět název vozu):

    [TSDefault]
    ...car _external.dds = cars\...car \textures\...car _external.dds
    ...car _external_dynamic.dds = cars\...car \textures\...car _external_dynamic.dds
    ...car _external_dynamic_mud.dds = cars\...car \textures\...car _external_dynamic_mud.dds
    ...car _external_mud.dds = cars\...car \textures\...car _external_mud.dds
    ...car _external_scrape.dds = cars\...car \textures\...car _external_scrape.dds
    ...car _external_transparent.dds = cars\...car \textures\...car _external_transparent.dds
    ...car _internal.dds = cars\...car \textures\...car _internal.dds
    ...car _internal_scrape.dds = cars\...car \textures\...car _internal_scrape.dds
    ...car _internal_transparent.dds = cars\...car \textures\...car _internal_transparent.dds

    [TextureSets]
    TextureSet0 = TSDefault

    [Textures]
    Texture0 = ...car _external.dds
    Texture1 = ...car _external_dynamic.dds
    Texture2 = ...car _external_dynamic_mud.dds
    Texture3 = ...car _external_mud.dds
    Texture4 = ...car _external_scrape.dds
    Texture5 = ...car _external_transparent.dds
    Texture6 = ...car _internal.dds
    Texture7 = ...car _internal_scrape.dds
    Texture8 = ...car _internal_transparent.dds
Richard není v tomto případě přecitlivělý na velká a malá písmena, i tak si ale člověk užije svoje...
seat leon 005
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama