Nástroje IV.

6. června 2008 v 14:57 | Myra43 |  Zmodeler2
Surface - nabídka obsahuje možnosti tvorby objektů (rovin, profilových ploch nebo rotačních objektů).
surface
Options: Triangles (trojúhelníky), Quads (čtyřúhelníky), Generate UV (mapovací těleso vzniká už při tvorbě objektu), Assign materials (přiřazení materiálu), Assign props (?), Optimize spline (?)
  • Grid - tvorba mřížky z polygonů
    - Columns - počet sloupců
    - Rows - počet řad
  • Loft (L)- povrch vzniká tažením profilu jedné křivky po druhé křivce
    - Constant Stepping - konstantní velikost polygonů
    - Sharp Corner - tvoří ostrou hranu z ostrého vrcholu křivky
    - UV-repeat - opakování stejné textury několikrát za sebou
    - Locked Axes - zastaví tvorbu tělesa v určené ose
  • Revolved - povrch vzniká rotací křivky podle určené osy
    - Revolve Axis - určí osu rotace
    - Mesh Sections - počet sekcí tělesa
    - Sharp Corners- tvoří ostrou hranu
    - Cap start-end - uzavře začátek a nebo konec tělesa řadou polygonů
    - UV-repeat - opakování stejné textury několikrát za sebou

Display

Disable - učiní vybrané části neaktivní, ale viditelné
Enable - zapne vše, co bylo "Disable" při RC kamkoli do pohledu
Hide (H) - skryje vybrané
Show (Shift H) - odkryje skryté části
Local Axes - nástroj pracuje pouze s lokálními osami objektů (pivoty), nastavení Keep Orientation, Keep Offset určí, zda se budoou osy otáčet, nebo přesunovat
  • Center to Object
  • Copy
  • Reset to Parent
  • Reset to World
[by name] - pomocné okénko pro ráci s objekty. funguje podobně jako "Object Browser", ale lze tady za pomocí Ctrl a Shift označit více objektů
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama