Nástroje III.

4. června 2008 v 21:57 | Myra43 |  Zmodeler2

Splines - pomocné vektorové linie, možno využít např. k tvorbě profilovaných povrchů
  • Circle - vektorová elipsa, s Shiftem kruh. Vertex - počet bodů v elipse, Smooth - vyhlazení, Segments - ?
    vectors
  • Strip - vektorová křivka, linie. LC - bod křivky, RC - ukončení, v manipulátorech (Shift 1) tahem myši se určí u jednotlivých bodů kontrolní body. RC - kontextové menu:
    vektory
Poznámka: vektory se tvoří v objektech (4), editují se v manipulátorech (Shift 1), kontrolní body táhneme nástrojem Move (V).
V kontext menu - Type:
  • Corner - typ přímka
  • Bezier - souměrná křivka
  • Bezier-corner - ostrý vrchol dvou přímek nebo křivek
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama